Оргкомітет XVI Міжнародного PR-Фестивалю затвердив програму на 2018 рік
Оргкомітет XVI Міжнародного PR-Фестивалю затвердив програму 2018 року. Найбільший галузевий форум, тема якого – «Комунікації завтрашнього дня: пазл успіху» – вмістить у форматі одного дня найактуальніші питання та кейси та збере на своєму майданчику провідних представників професійної спільноти та суміжних галузей.
Голова Організаційного комітету XVI Міжнародного PR-Фестивалю Олена Дерев’янко: «Ми живемо в такий цікавий час, що майбутнє стає дедалі менш прогнозованим. Але паростки майбутніх тенденцій помітні вже сьогодні. Про них і поговоримо на Фестивалі».
Вже за традицією XVI Міжнародний PR-Фестиваль відкриє голова Оргкомітету Фестивалю, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service Олена Дерев’янко з оглядом «Сучасні тенденції розвитку PR-індустрії: оператори ринку, інструментарій, смисли». Потім учасників Фестивалю привітає з промовою, що надихає, спеціальний гість – Микола Тимощук, виконавчий директор найбільшого бізнес-конгломерату UFuture, інвестиційної групи заснованої українським підприємцем Василем Хмельницьким.
У першій частині ранкового блоку керівник PR-департаменту фармацевтичної компанії «Фармак» Олена Зубарєва поділиться думками та досвідом на тему «Кризисні комунікації. 3 кроки, що змінюють реальність», виконавчий директор БФ «Майбутнє Нації» Марія Андреас у презентації «Синергія репутаційних стратегій бізнесу та некомерційних структур» розповість, як ефективно поєднувати репутаційні активи бізнес- та благодійних організацій, а Chief Marketing Officer у Romanov Empire Гліб Байбаєв аудиторію у тонкощі спілкування з «ЛОМами» у своїй доповіді «Influence Marketing: як використовувати блогерів та лідерів думок у PR-комунікаціях та просуванні брендів для аудиторії мільйонів».
Другу частину ранкового блоку фестивальної програми відкриє панельна дискусія «Портрет українського PR-фахівця: вчора, сьогодні, завтра», учасниками якого стануть: Вікторія Єсауленко, директор з маркетингу юридичної фірми «Астерс», Катерина Ковалевська, голова Європейської HR-асоціації, голова ради HR-forum, Олена Горячова, провідний спеціаліст PR та комунікацій «ОТП Банку», та Олена Привалова, PR-експерт небанківського фінансового ринку та правового сектору, радник з комунікацій проекту «Судова реформа».
Про користь професійної освіти для побудови корпоративної PR-кар’єри розповість директор з корпоративних комунікацій ПАТ «Укртелеком» Михайло Шуранов. Керівник корпоративних комунікацій «Філіп Морріс Україна» Олексій Калініченко присвятить свій виступ специфіці вибудовування комунікаційної стратегії транснаціональних компаній в Україні. І завершать ранковий блок виступ засновника компанії «Будинок роботів» Влада Котова на тему «Технології майбутнього: логіка популяризації» та доповідь «Віртуальна та доповнена реальність у PR» засновника та керівника компанії WeAR Studio, AR-фаната та VR-ентузіаста Дарії Федько.
Післяобідню частину фестивальної програми відкриє Євгенія Близнюк, CEO корпорації Corestone, яка проведе паралель між медіа та четвертим виміром. Ще одна паралель – між партнерами з бізнесу та партнерами з піару – тема наступної презентації, автор якої – перший заступник генерального директора Міжнародного аеропорту «Бориспіль» Євген Дихне. Після чого на нас чекає зустріч із ще одним спеціальним зірковим гостем форуму. Ним цього разу стане популярний радіо- та телеведучий, шоумен Андрій Доманський.
Наступна частина другого блоку – свого роду короткий посібник із PR-боротьби. Як працювати з токсичними об’єктами PR-просування, розповість редактор розділу “Авто.ТСН.ua” у компанії “Студія 1+1” Віталій Максимов. Керуючий партнер RED Community Тетяна Шульга докладніше зупиниться на методах PR-протидія корпоративному шантажу. А доповідь голови Комітету з питань адвокатської етики НААУ Андрія Циганкова буде присвячена синхронізації юридичних та комунікаційних аспектів для налагодження максимально ефективної стратегії захисту репутації.
Завершить робочу частину фестивальної програми дискусія «Пліч-о-пліч у боротьбі за репутацію бізнесу: PR та корпоративна безпека бізнесу». Її учасниками стануть провідні фахівці комунікаційної галузі Олена Дерев’янко, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service, доктор економічних наук, Ганна Лічман, начальник управління корпоративних комунікацій корпорації «АТБ», Віра Тарасенко, начальник відділу зв’язків з громадськістю та ЗМІ Forward Bank, Євген Загорулько, керівник департаменту зв’язків із громадськістю «Смарт-Холдингу», а також авторитетний юрист, голова правління громадської організації «Асоціація професіоналів корпоративної безпеки України», член Американського товариства промислової безпеки Сергій Погрібний, директор з ризиків та безпеки “Смарт-Холдингу” Іван Герасимович.
Кульмінаційною подією XVI Міжнародного PR-Фестивалю стане церемонія нагородження переможців IV Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти». Результати рейтингу також будуть опубліковані у спеціальному випуску «Репутаційні АКТИВісти» та поширені з тиражем журналу «Новий час».
Після насиченого інформацією дня на учасників Фестивалю чекає яскрава after party, де за келихом шампанського можна буде поспілкуватися у неформальній обстановці та послухати популярні хіти у виконанні професійного кавер-гурту EltonClapton.
Нагадаємо, що Міжнародний PR-Фестиваль традиційно проводиться під егідою Української PR-Ліги, а його генеральним організаційним партнером є агентство PR-Service – визнаний лідер українського ринку PR-послуг.
Прокоментуйте статтю